19 Şubat 2008 Salı

Bekliyorum,
zaman doldu!
Ama insan tüm yalanlarını itiraf etmeden
ölemiyor...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ezgi gerşekten güzel yazmışsın

'ez' dedi ki...

teşekkür ederim epey eskiydi aslında..

Adsız dedi ki...

ezgi sen bir harikasın yazılarını severek takip ediyorum çok başarılısın gerçekten umarın ileride adını kitapların üzerinde de görebiliriz

'ez' dedi ki...

bende umarım:)yorum bırakanlar kim olduklarını yazmıyor,aslında merak ediyorum..

Adsız dedi ki...

canım kızım EZGİ..hayal dünyası bizim aslında dış dünyadan kopan en önemli dünyamızdır. insanları herşey apaçıkça ortaya çıkmadan çözümleyemeyiz.onları salamayız. bırak gitsinler kızım,salıver. onların gerçek yüzünü ancak o ütopik dünyada görebilirsin ki ütopya asla yoktur... seni çok seviyorum..sevgiyle kal...ANNEN SAADET HARMANCI

Adsız dedi ki...

her şey icin tsk ben de dergıde yazı yazmak istiyorum adres tumer_vatan06msn@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ben tümer size tebrikler

'ez' dedi ki...

dergide yazmak istiyorsan bizi www.adiyok.com adresinden takip edebilirsin. yazılarını gönder bölümünden yayınlanmasını istediğin yazıları gönderebilirsin. komiteden geçtiği takdirde aynı sayfaları paylaşabiliriz..