18 Ağustos 2008 Pazartesi

"paramparça senfonik"

Aylardır hayalini kurduğum tek konser alelade bir Teoman konseriydi. Şansıma sıradanlıktan en uzak olanı geldi. Senfoni orkestrası ve Açıkhava birleşince eşsiz bir Teoman performansı izlemek şaşırtıcı olmuyor elbette…
İbrahim yazıcı yönetimindeki orkestra rüya gibiydi. 1buçuk saat kadar süren konser beklenenden kısa sürdü. Teoman’ın genel anlamda şarkıların sözlerini unutması ve yanlış yerde şarkılara girmesi de olmasaydı daha mı güzel olurdu bilmiyorum :)

*
Harbiye’nin en güzel yerine kurulan Açıkhava sahnesinde daha önce bir konser izleme fırsatım olmamıştı. En güzel başlangıcı yaptım fikrimce. Benim sol yanım dışında 1tane daha boş koltuk yoktu. Çakılı doluydu konser alanı. Siyahlar içindeki orkestranın aksine beyaz smokinle sahneye çıkan Teoman’ın ilk şarkısını tamamladıktan sonra kurduğu ilk cümle “fazla tshirt ü olan var mı?” oldu. Yüzümüzü güldürmeye yetti selamlama cümlesi. Zaten ceketinden başlayarak neredeyse her şarkı da bir şeyler çıkardı üstünden.

*
Mavi mavi diyerek başladı 2.kez söylediği 17 şarkısıyla bitirdi konserini. İstasyon insanları, paramparça, gönül çelen, renkli rüyalar oteli, sürpriz, zamparanın ölümü, İstanbul da sonbahar, iki yabancı gibi şarkılarını hayatında ilk kez bir orkestranın parçası, solisti olarak seslendirdi.
*

Şebnem ferah’ın senfoni orkestrasıyla olan konserini kaçırdığım için hala üzülen ben bu konsere şahit olduğum için mutluyum oldukça… Umarım bir 3.sü gripinle gerçekleşir…

3 yorum:

kNtli dedi ki...

ya tek kelimeyle sana inanamıorummm!! günlerdir acaba ne yasıcak die her nete girişimde ilk ziyaretimi senn bloguna yapıorum.. ve sen bugun teomanı anlatıosunn!! bu konseri kaçirdiima inanamıorum:( istanbulda olmak böle bişi dimee.. şebnem kaçti teo kaçtiii Haklısın bundan soraki de gripin olsun ama bnm de bi biletim olsun:(

'ez' dedi ki...

senin için üzüldüm ama kendi adıma mutluyum. bu kadar sadık okurlarım olması garip bir duygu:) teşekkür ederim.

servet dedi ki...

Gazi üniversitesindeki teoman konserine katılmıştım bu sene efendi gibi şarkısını söyledi gitti :P orda azıtmış :P
Şebnem ferah senfoni sadece cdsi var.gönderiim sana kopyasını :)